Життя
в офісі: що не так на цьому малюнку?
10 ФАКТОРІВ ризику, якому піддається СПІВРОБІТНИК СУЧАСНОГО ОФІСУ
1. Партія зелених: 70%
співробітників озеленених кабінетів відчувають себе на роботі комфортно.
2. Трубка-шкідник:
Затискаючи телефонну трубку між плечем і головою, ти ризикуєш заробити мікроінсульт,
перетискаючи сонну артерію, що постачає кров в очі й мозок (гарнітура
hands-free!)
3. Розкіш спілкування:
Спілкуючись між собою лише за допомогою комп'ютера та телефону, набагато важче
створити довірчі відносини. Адже це є запорукою продуктивності, успіху і
взагалі здоров'я колективу.
4. Вікно у світ:
Недолік свіжого повітря значно знижує уважність, в результаті чого в 2,5 рази
частіше трапляються респіраторні захворювання.
5. Мишоловка: Тримай
лікті на столі, не дозволяй їм звисати - так знизиться навантаження на сухожилля.
6. Вібраційний режим:
Людина реагує на раптовий звук, як на сигнал тривоги, і після цього їй потрібен
якийсь час, щоб прийти в себе. Якщо в офісі дзвонять 8-10 телефонів одночасно,
згадана людина ніколи не приступить до своєї роботи - буде лише здригатися та
відходити від переляку. Перемкни апарат на режим вібрації - принаймні на час
перебування в офісі.
7. Стимулюй креатив:
Кухня, буфет або кімната відпочинку - ось місця креативності. Натхнення
заволодіває людиною в найнесподіваніші моменти - коли порушується звична
ситуація.
8. Гарячий сленг: 32%
всіх грубих помилок в офісній роботі відбувається через плутанину на IT-грунті.
Звідси - розхитані нерви та фінансові втрати.
9. Пилові картинки: До
30% офісних лазерних принтерів розпилюють найдрібніші часточки, які проникають
у легені та наносять шкоду, схожу з тою, що ви отримуєте від сигаретного диму.
10. «Бідна клава»: Клавіатура
в п'ять разів брудніша сидіння в туалеті, що використовується в тому ж офісі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий